Temel Fizyoterapi ve Rehabilitasyon ve Nörolojik Fizyoterapi Rehabilitasyon Anabilim Dallarında Doktor Öğretim Üyesi Kadrolarına Müracaat Eden Adaylar İçin Deneme Dersi
Fakültemiz Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü Temel Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Anabilim Dalında ve Nörolojik Fizyoterapi Rehabilitasyon Anabilim Dalında 17 Temmuz 2024 tarihinde ilana çıkılan Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına müracaat eden adaylar, Bingöl Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesinin 4. maddesi uyarınca, 4 Eylül 2024 tarihinde saat 10:00’da Fakültemiz Seminer Odasında (Kat.3’de) deneme dersi verecektir. Bingöl Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterleri Yönergesinin 4. Maddesi'nin (2) numaralı alt bendi gereğince, Aday, en az üç öğretim üyesinden oluşan bir komisyonun huzurunda, adayın teklif ettiği beş konu arasından, komisyonun kabul ettiği bir konuda deneme dersi verecektir. Komisyon deneme dersini, başarılı/başarısız olarak değerlendirecektir.
Her komisyon üyesi, Doktor Öğretim Üyesi Deneme Dersi Değerlendirme Formu'nda (Form'a ulaşmak için tıklayınız) yer alan ve eşit maksimum puan ağırlığına sahip nitelikler üzerinden, her bir nitelik için maksimum puan ağırlığını geçmeyecek şekilde puanlama yapacaktır. 100 puan üzerinden değerlendirilecek olan deneme dersi için komisyon üyelerinin verdiği puanların aritmetik ortalaması alınarak adayın puanı tespit edilecektir. Adayın başarılı sayılabilmesi için en az 70 puan alması gerekmektedir.
Adaylara önemle duyurulur.
Deneme Dersi Değerlendirme Formu’nda yer alan nitelikler;
*Alanı ile ilgili temel ilke ve kavramları bilme,
*Alanı ile ilgili temel ilke ve kavramları mantıksal bir tutarlılıkla ilişkilendirebilme,
*Ders konusunun gerektirdiği sözel ve görsel dili (şekil, şema, grafik, formül vb.) uygun biçimde kullanabilme,
*Ders konusu ile alanın diğer konularını ilişkilendirebilme,
*Anlaşılır açıklamalar ve yönergeler verebilme,
*Dinleyici sorularına uygun ve yeterli yanıtlar oluşturabilme,
*Derse ilgi ve dikkati çekebilme,
*Çeşitli öğretim yöntem ve tekniklerini uygun biçimde kullanabilme ve öğretim teknolojilerinden yararlanabilme,
*Sözel dili, beden dili ve ses tonunu etkili biçimde kullanabilme,
*Zamanı verimli kullanabilme.